Glostrup Special vinder flotte medaljer til DM!
Lørdag d. 20. juni 2026 blev en minderig dag for Glostrup Special.
Glostrup Special havde kvalificeret sig til DM med hele 3 hold og der skulle spilles om medaljer på en meget varm sommerdag i Odense.
På trods af varmen klarede alle 3 hold det fuldstændig fantastisk og der blev spillet masser af rigtig flot fodbold.
Det ene hold fra Glostrup Special gik hele vejen og vandt guld og kan nu kalde sig nye Danmarksmestre.
Derudover opnåede de 2 øvrige hold 2 flotte 3. pladser og vandt velfortjente bronzemedaljer.
Alt i alt en rigtig flot indsats af alle 3 hold - virkelig flot Glostrup Special tager til Odense med 3 hold som alle hiver medaljer med hjem.
Stort tillykke til alle spillerne og en flot indsats af trænerteamet!