Kvalificeret til DM
Glostrup Special deltog søndag d. 17. maj i 4. runde i Parasport turneringen. Brøndby var vært for 4. runde.
Vi havde 3 hold med og der blev kæmpet flot og alle leverede en super flot indsats hele vejen rundt.
Alle 3 hold kvalificerede sig til DM som afvikles i Odense d. 20. juni 2026.
Held og lykke til alle holdene fra Glostrup Special - vi håber der kommer medaljer med hjem !